TRAŤ + MAPY XTR

XTR Melechov mapy

Areál Hotel Luna

Mapa

Depo č.1 - přírodní koupaliště Homole u Hotelu Luna, uložení věcí do depa po společném přesunu z depa č.2, start závodu

Depo č.2 - areál Hotelu Luna, parkoviště, prezentace k závodu, uložení věcí do depa pro běh, cíl, vyhlášení výsledků

MTB - 42,8km - 795m převýšení

Mapa

Orientační body + popis tratě : převážná část tratě vede po turistických značkách. Celá trať je značena oranžovými šipkami v kombinaci s turistickým značením.

Depo č.1 /0km/  Objíždíme kopec Melechov přes Kouty, Mstislavice, Dobrovítovu Lhotu, zde po silnici směr Koňkovice, prudké klesání asfaltovou cestou /5km/ s !!! nebezpečnými úseky !!! do samot Remuta, stoupání a sjezd lesem k Sázavě, následuje technicky náročnější úsek lesem /10km/ přejezd přes kořeny. Radostovice přejezd hl. silnice !!!, stoupání na Lipnici, rozcestí pod Lipnicí /15km/ změna turist. zn. na modrou, průjezd Lipnicí nad Sázavou, pokračování po modré, polní cesta, delší úsek lesní cestou /20km/, přejezd hl. silnice nad Kejžlicí !!!, stoupání na Čejovský kopec- "vrch Orlík"(678m), přejezd hl. silnice nad Čejovem: občerstvovací stanice /24km/, pokračování dále lesní cestou, průjezd pod troskami hradu Orlík, !!! nebezpečný úsek sjezdu do Humpolce !!! velká frekvence pěších turistů. Průjezd Humpolcem trať značena na silnici,  na rozcestí za Humpolcem pokračování po červené turist. zn. /30km/  Světlický Dvůr, průjezd křižovatkou !!!, polní + lesní cesta, stále po červené, /35km/ Proseč, průjezd vesnicí, !!! křižovatka !!!, směr Staré Hutě, lesní cesta, stoupání polní cestou do Rejčkova, z Rejčkova již po silnici směr Kouty do běžeckého depa.

BĚH- 10,3 km - 155m převýšení

Mapa

Orientační body + popis tratě : celá trať je značena za použití vyznačovací pásky /mlíka/ + plastových směrových šipek oranžové barvy

Depo č.2 - za rybníky po lesní cestě, polní cestě na Horní Paseku, Spálensko, osadu V Studánkách, Křižná studánka, Podivický vrch, Rejčkov, chatová osada pod Rejčkovem, kolem Hotelu Kouty po silnici až do Hotelu Luna.

Kudy k nám

mapa příjezdu

Jak se dostanete na XTR Melechov? Nejbližší obcí jsou Kouty u Ledče nad Sázavou

Konferenční hotel LUNA***
Kouty 77, 584 01 Ledeč nad Sázavou
GPS: 49°38’18″N; 15°17’57″E;
49.638N, 15.3E

1. Příjezd od Prahy - po D1 směr Brno, EXIT 66 km směr Ledeč nad Sázavou, projedete obcí Brzotice, přejedete most přes Želivku, projedete Hněvkovicemi. Na křižovatce nad Ledčí odbočíte doprava směr Humpolec, před Kamennou Lhotou odbočíte doleva, směr Kouty. Po projetí Kouty uvidíte rybník Homole a Hotel Luna, parkoviště u hotelu + přilehlá cesta.

2. Příjezd od Brna - po D1 směr Praha, EXIT 90 km směr Humpolec, na kruhovém objezdu odbočíte vlevo směr Ledeč nad Sázavou, za marketem PLUS obočte vpravo, na další křižovatce odbočte vlevo směr Kaliště. Projedete obcemi Brunka, Horní Rápotice, Kaliště. Cca 2km za Kalištěmi odbočte doprava směr Horní Paseka. Po projetí obcí se na další křižovatce dejte doleva směr Kouty, Ledeč nad Sázavou, po 50 metrech přijedete k Hotelu Luna.

3. V případě příjezdů z jiných směrů a to především ze severo-východu až severo-západu, jeďte směrem na Ledeč nad Sázavou, popřípadě Světlou nad Sázavou a Dolní město. Z Ledče se držte silničního značení směr Kouty. Ze Světlé směr Dolní Město, odtud pak směr Rejčkov a Kouty.