NOVÉ INFORMACE K TRASE KOLEM MELECHOVA

REGISTRACE

O proti posledním zveřejněným informacím týkjících se změn trasy z důvodů pokračujících oprav komunikací, dochází nově a snad již definitivně k těmto posledním  úpravám. Všechny kategorie odstartují hromadně směr Světlá n/S. V obci Závidkovice odbočí vlevo (vyznačeno na vozovce + směrníci) a budou stoupat přes Broumovu Lhotu na vrchařskou prémii v Lipnici n/S. Dále pokračují směr Krásná Hora a Kejžlice. V Kejžlici odbočí vpravo a pojedou směr Dolní Město, po cca 2 km odbočují vlevo (vyznačeno na vozovce + směrníci) směr Kaliště. Na cca 30 km v obci Kaliště se peloton rozdělí na delší a kratší trasu (vyznačeno na vozovce + směrník). Delší trasu cca 70 km budou absolvovat kategorie mužů (M1, M2, M3 – tj. muži do 60 let), kteří v obci Kaliště odbočí vlevo na Humpolec a odtud směr Ledeč a do cíle.Kratší trasa cca 59 km je určena pro kategorie M4 (muži nad 60 let), Ženy a Junioři. Tyto kategorie v obci Kaliště odbočí vpravo, sjedou Podivický kopec a na křižovatce Zahrádka se opět obě trasy spojí a pokračují přes Ledeč n/S do cíle.V Ledči n/S se ulicí Koželská nesjíždí až k náměstí, ale cca v polovině klesání se odbočí doprava do ulice Údolní (vyznačeno na vozovce + směrník) a pak opět vpravo na ulici Havlíčkova a výjezd z města směrem do cíle.

Trasy jsou aktuálně vyznačeny na vozovce žlutými šipkami, nebezpečná místa vykřičníky.